X+Y:

male and female thoughts dedicated to a happier year


x#17: χαρμολύπη,vol.2





Θα αρχίσω με τα άσχημα και θα αρχίσω για πρώτη φορά με χρώμα.
και επειδή θέλω να με διαβάζουν έξυπνα άτομα (έστω και μετρημένα στα δάχτυλα μιας παλάμηςπαιδιού με δελφινισμό), ξέρω ότι θα βρεις τρόπο.να με διαβάσεις.

Πριν από κάποιες μέρες, έμαθα ότι ένα άτομο που αγαπώ πολύ είχε επιπεβαιώσει σε κάποιο φίλο του ότι είμαι gay. ανερμάτιστα, αγόγκυστα και τρομερά εύκολα.

κι όσο και αν με τσατίζει το attitude του κάποιου που έρχεται και σου πετάει κατάφατσα μία πραγματικότητα τύπου "σε δίνω έτσι. και έχω και την πεποιθηση ότι σου κάνω καλό. γιατί εσύ είσαι που ντρέπεσαι και όχι εγώ", άλλο τόσο δεν μπορώ να τσατιστώ με το συγκεκριμένο άτομο για 3 λόγους

1.δεν το έμαθα από κάποιον άλλον αλλά από το ίδιο το άτομο που έκανε τη γκάφα. Και το εκτιμώ αυτό.

2.το κακό μ'αυτό το άτομο είναι ότι όσο και να προσπαθώ -γιατί θέλω πάρα πολύ είναι αλήθεια(μπορέι και από ανάγκη, μα θέλω να πιστεύω από προτίμηση και άρέσκεια) δεν πιάνει εκείνο το ιδιαίτερο 5% των λόγων μου. εκείνο το εκλεκτό κομμάτι που φυλάω μόνο για τους πολύ φίλους μου. και όταν προσπαθώ να το κάνω πιο κατανοητό, πιο λιανό-, ακούγεται ένα τεράστιο εκκωφαντικό"ΠΑΦ" γιατί σκάει στο έδαφος σαν μία αποτυχία xxxxxxl.κι άντε τώρα να εξηγείς πως και γιατί.

3. λόγω πολύ δεδομένων πραγματικοτήτων, το εν λόγω άτομο έμεινε σε πολλούς τομέις στα 16.ασ μην το συνεχίσω αυτό γτ αν διαβάσει το παρόν μπορεί για αυτόν τον πολύ συγκεκριμένο λόγο να νομίσει ότι σκοπός μου είναι να θίξω και όχι να περιγράψω.


υπό αυτές τις συνθήκες, δεν ξέρω πόσο καταλογίσιμη είναι η πράξη μα αυτό που έχω μάθει στη ζωή μου είναι ότι η κάθε πράξη και οι αντίστοιχες συνέπειες είναι δύο πολύ ξεχωριστές οντότητες.




Αυτά.Όφειλα μια εξήγηση στα 2 άτομα που διαβάζουν (προς μεγάλη μου τιμή) αυτό το blog για το χθεσινό being gutted.

On other issues τώρα. Τα πήγα απροσδόκητα καλά στις εξετάσεις μου. μπορεί να ακούγεται geeky ή όπως αλλιώς σου καυλώσει αλλά ειλικρινά χάρηκα πολύ. γιατί δεν την αντέχω ρε γαμώτο την αποτυχία.































α, αν μπορείς πάρε ένα τηλέφωνο αύριο γτ θέλω να ακούσω μία γνώριμη φωνή της οποίας είμαι γνώριμος.

υγ. ελπίζω να βρήκες έναν καλύτερο τρόπο να με διαβάσεις από το να αποκτήσεις πρόωρα καταρράχτη από το πολύ φοκους.φιλιά




5 Responses to “x#17: χαρμολύπη,vol.2”

  1. # Blogger Lithium

    william,
    katarxin sigxaritiria pou ta piges kala me ta exams sou

    exw na pw pws diavazontas autous tou 1-2 mines fanatika to blog sou exw diapistwsei pws grafeis me ena poli ksexwristo tropo...stin arxi me parakseneue alla twra nomizw pws se sinithisa....mou fenete pws ise poli sigxismenos...auto ton kairo toulaxiston...den kserw...tha diksei

    oso afora ton filo sou pou se "edwse"...poli kalo simadi to oti irthe kai sto eipe apo monos tou pws ekane gkafa...anyway...an einai kalos filos kai to exei apodeiksei mexri twra kalo einai na 3exaseis auto to simvan kai na proxwriseis...an pali auto to atomo den exi kai polli simasia gia sena tote pistevw pws prepi na to psakseis ligo to thema (kseris....kata poso to ekane gia na su kanei kako i kati tetio) isws na lew kai malakies alla apo tis (ligostes) plirofories pou mas dineis auto mporw na pw mono

    filia!!!!

    xxxxxx  

  2. # Anonymous Anonymous

    Ki egw se diavazw me megalo endiaferon! (egw, o 2os anagnwsths sou:P)  

  3. # Blogger Mailo®

    This comment has been removed by the author.  

  4. # Blogger Mailo®

    William,
    μη νιώθεις μόνος αγόρι μου γιατί δεν είσαι.
    Σε διαβάζω κι εγώ (και πιστεύω και πολλοί άλλοι ακόμα) αλλά δυστυχώς δεν έχω το χρόνο και την άνεση να αφήνω το δικό μου σχόλιο εγκαίρως πάντα (μάλλον ποτέ).
    Το ίδιο δυστυχώς υσχύει και για πολλά άλλα ενδιαφέροντα blog-άκια οπως του Lithium από δώ για παράδειγμα ή του Alex A.
    Αμα δείς το FireFox μου με τόσα tabs ανοιχτά το ένα δίπλα στο άλλο (πάνω 23 blogs) θα βάλεις τα γέλια. Τα'χω έτσι επίτηδες για να τα βέπω και να μη ξεχάσω κάποιο. Θα μου πείς τώρα υπάρχει και ποιό εύκολος τρόποσ αλλά παντα πέφτω στη παγίδα οτι "τώρα θα βρώ χρόνο και τώρα θα βρώ χρόνο".
    Τώρα κατ’ αρχήν συγχαρητήρια που τα πήγες τόσο καλά στις εξετάσεις σου. Πάντα τέτοια!
    Όσο για το συμβάν με το φίλο σου… Δε νομίζω ότι έκανες αυτό το ποστάκι για να σου δώσουμε εμείς συμβουλές αλλά μάλλον επειδή ήθελες να το μοιραστείς μαζί μας έτσι δεν είναι; Λοιπόν νομίζω ότι μέσα σου ξέρεις πολύ καλά τι πρέπει να κάνεις. Απλά να ακολουθήσεις τη καρδιά σου. Ακόμη και λάθος εάν αποδειχτεί ότι έκανες, εκ των υστέρων, ακόμη και τότε κάτι θα έχεις πάρει και πάνω απ’ όλα δε θα είσαι εσύ αυτός που χάλασε τη φιλία σας.
    Αν τον συγχωρήσεις θα του έχεις δώσει μια δεύτερη ευκαιρία.
    Είναι ΠΟΛΥ σοβαρό αυτό που έκανε αλλά μόνο εσύ μπορείς να αξιολογήσεις τη κατάσταση σωστά και να δείς τι θα κάνεις.
    Από μένα ειλικρινά εύχομαι όλα να πάνε καλά και θα περιμένουμε νέα σου.

    Φιλική, ζεστή αγκαλίτσα από Greece!  

  5. # Anonymous keimgreek

    stin arxi afu egrafes gia exypnus, apofasisa na to diabasw.
    sti synexeia omws, afu apektisa katarakti skeftika pws telika den eimai kai toso exypnos.
    sygxaritiria gia tis exetaseis.  

Post a Comment