X+Y:

male and female thoughts dedicated to a happier year


x#19: χρειάζεται κανείς...

να είναι constantly cool για να τη βγάζει καθαρή?

πες ότι μέχρι τώρα, εσύ είχες το πάνω χέρι.

τι γίνεται όταν το πιο μικρό, αμελητεό και ανάξιο λόγου γεγονός έρχεται να θρυμματίσει το προσεκτικά δομημένο οικοδόμημα της ψυχραιμίας σου?

τι σημαίνει αυτό? ότι δεν έχεις προσπαθήσει αρκετά να είσαι (και τυπικά και ουσιαστικά) ατσαλάκωτος τόσα χρόνια? ότι τα θεμέλια αυτής της ψυχικής σου δομής είναι πέρα για πέρα σαθρά? είναι σημάδι βαθιάς ανωριμότητας? ή μήπως ότι απλά ό,τι έγινε έτυχε και δεν θα ξανασυμβεί?

κι όταν κάτι πολύ συνταρακτικό συμβεί? ένας θάνατος (που μπορεί να περιμένεις), ένα ατύχημα (που προφανώς δεν μπορείς), μία σημαντική απώλεια τέλος πάντων.. Τότε πως θα αντιδράσεις όταν τώρα αυτό το μικρό γεγονός σε γαμάει?

προφανώς μπορώ να δεχτώ ότι η διάρκεια και εν μέρει η ένταση της θλίψης θα είναι απείρως μεγαλύτερες σε μία τέτοια περίπτωση, αλλά δεν μπορώ να πω ότι ο τρόπος με τον οποίο αντέδρασα δεν με τρομάζει...




ps.1. έχω αυτή τη ρημάδα την έκθεση για τη πέμπτη με τίτλο : ποια είναι τα ιδανικά (θεωρητικά και εμπειρικά) κριτήρια ώστε να κρίνουμε μία δημοκρατιά σταθεωρηποιημένη. περιττό να πω το πόσο αδιάφορο με αφήνει. δεν έχω ακόμα αρχίσει να κάνω ούτε καν research για αυτήν.

είμαι εντελώς αποσυντονισμένος από αυτό που έγινε την παρασκευή το βράδυ και όσο και να ξέρω ότι η εκλογίκευση βοηθάει, πρέπει να πω ότι μέχρι τώρα δεν τα έχω καταφέρει και τόσο καλά. ή better δεν τα έχω καταφέρει καθόλου καλά...

7 Responses to “x#19: χρειάζεται κανείς...”

  1. # Blogger Good As You

    γεια σου...

    μου αρέσει έτσι που γράφεις, ακόμα κ για αυτό που έγινε την παρασκευή... ασχετα που δεν ξέρω τι έγινε...

    λοιπόν εγώ ξέρω ότι όλα για τον άνθρωπο είναι.... και ότι δεν σε καταστρέψει, ε... θα σε κάνει δυνατότερο....

    μπάιιιιι  

  2. # Blogger APOTINEDRA

    Αγαπητέ μου καλησπέρα.
    Έχω διαβάσει όλα όσα γράφεις....η αλήθεια είναι ότι γράφεις κάπως περίεργα.....από καρδιάς. Οι λέξεις σου έρχονται σαν χείμαρρος. Αυτό που κατάλαβα εγώ είναι ότι βρίσκεσαι σε μια πλήρη σύγχιση...
    Καταρχήν πιστεύω ότι εσύ ο ίδιος πρέπει πρώτα να αποδεκτείς αυτό που είσαι. Και λέγοντας αυτό, δεν εννοώ σίγουρα μόνο την σεξουαλική σου ταυτότητα. Πρέπει πρώτα να αγαπήσεις τον άνθρωπο Γουίλλιαμ, να γίνεται φίλοι οι δυο σας, και να τα λέτε συχνά-πυκνά.
    Από την άλλη, αυτό που έγινε την Παρασκευή θα μπορούσε να συμβεί στον οποιονδήποτε έκανε μια λανθασμένη επιλογή, είτε αυτός είναι γκευ ή στρέη, δεν έχει καμιά απολύτως σημασία! Τέρμα λοιπόν οι λανθασμένες επιλογές για σένα. Επικεντρώσου στον στόχο σου, που μάλλον για σένα είναι οι σπουδές αυτή τη στιγμή, και ψάχνε ταυτόχρονα για τον έρωτα, χωρίς όμως να βιάζεσαι και ν'αδημονείς γιατί θα καταλήξεις σε περιπτώσεις σαν αυτήν της Παρασκευής!
    Καλή επιτυχία σου εύχομαι. Θα τα λέμε!  

  3. # Blogger Lithium

    kserw pws einai diskolo gia sena...ekei pou perimenes isws gia kapia allagi sti zwi sou i dn kserw k gw ti irthan ola anapoda....min kollas omws...pame gi'alla...i zwi proxwraei kai pote den menei stasimi

    filia  

  4. # Blogger Mailo®

    This comment has been removed by the author.  

  5. # Blogger Mailo®

    Life sucks sometimes…
    Αλλά αυτό δε περίμενες να στο επισημάνω εγώ. Το ξέρουμε όλοι μας…το έχουμε ζήσει και το ζούμε καθημερινά!
    Μπορεί ένα πολύ μικρό, ασήμαντο γεγονός να μας ρίξει πάρα πολύ ψυχολογικά. Και αυτό πολλές φορές μπορεί να συμβαίνει επειδή εμείς οι ίδιοι το θεωρούμε εξαιρετικής σημασίας. Μη το συγκρίνεις με θανάτους και ατυχήματα (…μακριά απ’ όλους μας…). Θα εκπλαγείς με το τι ψυχραιμία μπορεί να δείξεις τότε. Ίσως είναι και το αναπάντεχο και το απρόσμενο που εκείνη τη στιγμή δε σου δίνει περιθώρια για να συνειδητοποιήσεις τι έγινε.
    Ίσως αν προσπαθούσες (…πράγμα όχι ιδιαίτερα εύκολο…) να βάλεις προτεραιότητες στη ζωή σου και να μην δίνεις μεγαλύτερη σημασία απ’ ότι πρέπει σε κάποια πράγματα και καταστάσεις.
    William φαντάζομαι να μη σου έχει σφηνωθεί η ιδέα στο κεφάλι ότι θα «μείνεις στο ράφι» να το πώ έτσι αν μου επιτρέπεις γιατί ακούγεται αστείο για ένα νέο παιδί σαν εσένα. Λοιπόν HEADS UP νέε μου(…γενικώς…) και δές και αυτό το πολύ όμορφο...

    http://soulmates-inanimates.
    blogspot.com/2007/03/
    good-morning-friends.html

    Όσο για την έκθεση για το πότε μπορούμε να θεωρήσουμε μια δημοκρατία «σταθεροποιημένη δημοκρατία» πές μου εσύ πρώτα που την βρήκαν τη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ για να σου πώ μετά πως μπορείς να τη κάνεις και «σταθεροποιημένη» κιόλας! Έχει η πραγματική δημοκρατία ανάγκη από σταθεροποίηση?
    Αυτά για την ώρα!
    Φιλιά και πρόσεχε τον εαυτό σου εκεί μακριά που είσαι!  

  6. # Blogger mr. F

    gracias william gia to voice mail ;-) cheered me up!.. o skylos mou xezei opou na nai btw..  

  7. # Blogger Κώστας

    Ξέρω ότι είναι δύσκολο, αλλά εγώ θα προσπαθούσα να δω τις θετικές πτυχές του θέματος. Τουλάχιστον δε πρόλαβες να δεθείς μαζί του....  

Post a Comment