X+Y:

male and female thoughts dedicated to a happier year


y#24: ερωτική επιθυμία

Την προηγουμένη τετάρτη είχα κλείσει ραντεβού να κλείσω τα εισητήρια μου, να πληρώσω(βασικό)και εν γένει να πάρω όλες τις γενικές λεπτομέρειες για το ταξίδι.

ήξερα ότι θα με έβγαζε εκτός πορείας το όλο θέμα.

όλα αυτά που φαντάζεσαι, περιμένεις ή και ελπίζεις ότι θα συμβούν. όλα αυτά που θα ακούσεις, θα γευτείς, θα μυρίσεις μα πάνω από ολα θα δεις. όλα αυτά και άκόμα παραπάνω.

το ταξίδι θα κρατήσει 29 μέρες. ίσως και 30 αν καταφέρω να πάρω μία βραδινή πτήση αντί για την πρωινή που μου έχουν κλείσει.

θέλω να πάω. θέλω να πάθω. θέλω να μάθω. μα πάνω από όλα θέλω να το ζήσω to its full extent. τώρα που έχω τη δυνατότητα. τώρα που μπορώ να είμαι ευγνώμων που μπορώ.


ps.1. το δρομολόγιο περιλαμβάνει 4 χώρες. thailand, laos, vietnam, cambodia.


ps.2. την πρώτη φόρά που την είδα , είπα στον εαυτό μοϋ:
κάποια μέρα θα πας στο angkor wat. θα βάλεις το χέρι σου στη μικρή εκείνη εσοχή στον τοίχο.
η μέρα αυτή έίναι η 27η ιουνίου..

4 Responses to “y#24: ερωτική επιθυμία”

  1. # Blogger Mailo®

    William,
    με κάνεις να ζηλεύω λιγάκι δε σου κρύβω…(εσύ πάς τουριστικό ταξίδι 100% ενώ εγώ…) Πάντα ήθελα να επισκεφτώ αυτές τις χώρες. Χώρες απίστευτης φυσικής ομορφιάς, εξωτικές με τελείως διαφορετική κουλτούρα και πολιτισμό από το δυτικό. Φαντάζομαι πως θα είναι σα να κάνεις ένα ταξίδι στη κυριολεξία σε έναν άλλο κόσμο. Σου εύχομαι να περάσεις όσο πιο όμορφα μπορείς. Να προσέχεις τι τρώς και καλό είναι να συμβουλευτείς κάποιο γιατρό πρίν φύγεις μήπως χρειαστεί να κάνεις κάποιο εμβόλιο ή να έχεις μαζί σου κάποια απαραίτητα φάρμακα πρώτης ανάγκης.
    Αν και δε ξέρω πότε φεύγεις σου εύχομαι καλό ταξίδι και εάν έχεις τη δυνατότητα να γράφεις και να μας λές πως περνάς και τις εντυπώσεις σου!
    Φιλιά !  

  2. # Blogger Y.K.M.T.

    εμένα με κάνεις να ζηλεύω πολύ...
    να περάσεις μαγικά  

  3. # Blogger boywalkinginthewoods

    ανεβαίνω στον κεντρικό ναό
    και ανάβω ένα θυμιατό
    για καλή τύχη
    γύρω ο ορίζοντας υγρός
    κοντεύει σούρουπο
    νοιώθω μικρός
    πάνω σε αυτόν τον αρχιτεκτονικό όγκο
    αφημένο στην αιωνιότητα

    κατεβαίνω και περπατώ
    στους σκοτεινούς πια διαδρόμους
    χαϊδεύω την ραμαγιάνα
    ιστορία αγάπης και πολέμου
    που απλώνεται σε όλους τους τοίχους

    ησυχία

    οι τουρίστες κατευθύνονται
    ήδη προς τις λίμνες
    οι κάμερές τους διψούν
    για αντανακλάσεις
    για αποθανάτηση

    επιστρέφω νωρίς την άλλη μέρα
    το γρασίδι νωπό μου βρέχει τα παπούτσια
    όλο το βράδυ έβρεχε
    κάμπτοντας την επιθυμία
    για περιήγηση των άλλων
    που μένουν στο ξενοδοχείο στην siem reap εξασκώντας τα δυτικά τους προνόμια για μεγάλα πρωινά και αγορές ξυλόγλυπτων

    κάνει ζέστη

    σήμερα θα μιλήσω με τον σίβα. οι 220 συμπονετικοί βούδες του bayon με κοιτάνε με καλοσύνη, με αμυδρό χαμόγελο. μου δείχνουν την ζούγκλα. μου λένε 'θα πας στο ta prohm αγόρι', θα περπατήσεις μέσα στο δάσος που αγκαλιάζει τους ναούς μας, για αυτό έχεις γεννηθεί, εκεί θα βρείς ισορροπία πήγαινε

    πειθαρχώ στην θέληση του θεού

    μέσα στην ζούγκλα υποβάλλομαι ηχογραφώ τον ήχο της στο μυαλό μου
    τα ψηλά της δέντρα κρύβουν τον ήλιο, αλλά η ζέστη του περνάει τα φύλλα, ακουμπάει την γη, αναγκάζει το νερό της να πετάξει
    νοιώθω να έχω σκοπό
    βλέπω τις ρίζες να παίζουν με τα αρχαία και ζηλεύω, σαν να ψάχνω για ένα μυστικό, ένα γρίφο, ένα πέρασμα στον χρόνο

    είμαι πάλι μόνος

    από μακρυά ακούγεται
    ένα ξύλινο όργανο
    τουριστικό παιχνίδι
    να μιμείται ένα εξωτικό πουλί

    και ύστερα ησυχία πάλι  

  4. # Blogger boywalkinginthewoods

    καλό ταξίδι  

Post a Comment