X+Y:

male and female thoughts dedicated to a happier year


y#58: temptation

αρχικά δυο βίντεο

βίντεο 1.



βίντεο 2.



και η εξήγηση της σχέσης μεταξύ των δύο:

για διάφορους λόγους που δεν είναι της παρούσης είμαι πολύ εκλεκτικός όταν επιλέγω κάποιον (υποσυνείδητα προφανώς) να μου αρέσει. για διαφορετικούς λόγους που, ομοίως, δεν είναι της παρούσης να εξηγηθούν, όταν γίνει αυτό, ενθουσιάζομαι πού εύκολα. όχι εύκολα με την έννοια OMGOMGOMGOMGOMG 14χρονου κοριτσιού αλλά εύκολα με την έννοια του βίντεο 1. κοινώς το άλλο άτομο εξιδανεικεύεται, γίνεται εικόνισμα στον τοιχο κτλ, κτλ.

και θα έρθεις να μου πεις μοναχικέ αναγνώστη του blog πως αυτό είναι πολύ φυσιολογικό, πως συμβαίνει πάντα, πως, πως, πως. Και θα σου απαντήσω ότι δεκτά όλα αυτά αλλά δεν μου φαίνονται και πολύ υγιείς αντιδράσεις ώριμου ατόμου.

Και κυριώς αυτό που δεν μου φαίνεται καθόλου υγιής αντίδραση είναι αυτό που συμβαίνει με θέματα επικοινωνίας - κοινώς περιμένεις ώρες πάνω από ένα τηλέφωνο για να σου απαντήσει, περιμένεις ώρες στο fb για να σου απαντήσει, περιμένεις ώρες στο skype για να σου απαντήσει. κοινώς περιμένεις αδιαμαρτήρητα όσο θα πάρει στον άλλο να σου απαντήσει. κι όχι μόνο αυτό αλλά μόλις απαντήσει, εσύ αρχίζεις και συμπεριφέρεσαι σαν τα παιδάκια στο βίντεο 2, δλδ λες θα περιμένω να απαντήσω γτ αυτό είναι το σωστό και έτσι θα μεγιστοποιήσω το reward στην επικοινωνία μας (με απλά λόγια, θα συνεχίσουμε να μιλάμε γτ δεν θα φρικάρει που του απάντησα την επόμενη ακριβώς στιγμή), μα δεν περιμένεις. Δρας με τον ακριβώς αντίθετο τρόπο από τον άλλον που δεν τον πείραξε καθόλου να περιμένει.

Το κακό/καλό της όλης αυτής φάσης είναι ότι ξέρω πως και γιατί συμβαίνει. δλδ μπορώ να δω τον ευατό μου σαν ένα αυτά τα παιδάκια στo youtube να περνά από όλες τις φάσεις 'θα τα καταφέρω/ίσως ένα κομματάκι/ μιαμ μιαμ, είναι πεντανόστιμο/ γτ δεν περίμενα? ' κι όμως δεν μπορώ να με σταματήσω. ή μάλλον, τόσα χρόνια προσπάθειας να με σταματήσω έχουν οδηγήσει σε extension της αναμονή πριν να στείλω κατά 1-2 ώρες κατά μέσο όρο. Μα όπως και στα παιδάκια του βίντεο 2, it is not enough :)

update: η υπομονή είναι αρετή, κι εγώ δεν τα πάω καλά ούτε με την έννοια ούτε με την καιτιμέ. also, τι φλυαρία είναι αυτή η σημερινή....αχ,αχ...

3 Responses to “y#58: temptation”

  1. # Blogger chris

    Gnwrizw oti tha me krakseis oti anti gia xristo eprepe na me lene katathlipsi, oti me exei varesei o kairos tou londinou pou ama de mas deiksei ola tou ta kairika fainomena mia mera tha skasei, alla egw tha se agnohsw kai tha koitaksw apo tin alli, stelnontas sou afto:

    http://www.youtube.com/watch?v=aUA48j10bbk

    filia!
    C

    ps. afto to arxiko tou mikrou onomatos pou stelnoun oi aggloi otan gomenizoun sta sms pou ta perimeneis wres kai apantas amesws mporoune na me steiloun epi (tou) topou!  

  2. # OpenID writersblokc

    Έχω γράψει thesis πάνω στο αντικείμενο 'αισθηματική ανταλλαγή μηνυμάτων: τα do's and dont's του γκομενικού κώδικα επικοινωνίας.' Θαρρώ ότι σε κάποιο σημείο, όλοι έχουμε πέρασει από αυτή την φάση την οποία, μεταξύ μας, την θεωρώ φυσιολογική αντίδραση ως επακόλουθο του ενθουσιασμού που αναφέρεις.

    Πόσες φορές δεν έχω αναλύσει τα τξτς, συντάσσοντας και ανασυντάσσοντας τις λέξεις, προσέχοντας τι θα στείλω, σκεφτόμενος 'πόσα λεπτά να περιμένω, να στείλω πρώτος, και αν φανώ needy?' Ειδικά σ'αυτή την πόλη, that's how it actually works.

    Ειναι τα χαζά αυτά παιχνιδάκια που απεχθάνομαι. Αν μου αρέσεις θα στο πω, αν σε δω στο μσν θα σου μιλήσω χωρίς να περιμένω.. Καταλαβαίνω ότι λιγο πολύ όλοι, υποσυνείδητα, είμαστε λίγο σαν τα γραμματόσημα και το φτύσιμο, αλλά νομίζω ότι τετοια συμπεριφορά δεν αξίζει σε κανέναν, όσο γκόμενος κι αν είναι ο άλλος. Ασε δλδ, που αν ειναι γκόμενος και συμπεριφέρεται έτσι, να το βράσω.

    Και να φανταστείς, αυτά είναι στην εισαγωγή του thesis! Για την ιστορία επίσης, θα συμφωνήσω με τον προ...γράφοντα (;) για τα αρχικά. Προχθές ακόμα έπαιρνα τξτς που τελείωναν με υπογραφή Τ χαμογελάκι. Νέα μοδα, τι να πω... :\  

  3. # Blogger william

    Λοιπόν 5 παρατηρήσεις

    1ον. το πόσο περιμένεις είναι διαμετρικά αντίθετο του πόσο την έχεις δαγκώσει. ο λόγος που γράφτηκε αυτό το ποστ είναι ότι κι εγώ πίστευα ότι δεν θα την ξαναπάθω, κι όμως...δλδ, writersblokc, υπήρξα κι εγώ ακόλουθος της τακτικής, άμα γουστάρω στέλνω και μέχρι τώρα είχε αποτελέσματα (ας πούμε) και γι'αυτό εκνευρίστηκα που ξανακύλισα.

    2ον.Chris την κυρία δεν την ήξερα, και αν και δεν ακούω σχεδόν καθόλου ελληνική μουσική, θα προσπαθήσω να ακούσω και άλλα της. thanks πάντως

    3ον. επίσης προς Chris: η παρατήρησή σου για τον καιρό του λονδίνου δεν θα μπορούσε να είναι ακριβέστερη + δεν μου έδωσε κανένα λόγο να σε πω κατάθλιψη

    4ον. τα παραπονάκια για τα αρχικά δεν τα καταλαβαίνω. κι εγώ χρόνια τα ανέχτηκα και μπορώ να πω ότι τα χρησιμοποίησα κιόλας με μεγάλη επιτυχία/αποτυχία (αναάλογα με την περίπτωση). ποιο πολύ με εκνευρίζε (κάποτε) η όλη problematique για το πόσα xxx πρέπει να μπουν σε ένα μνμ, αλλά αυτό είναι άλλο έπος.

    5ον. να σας πω, και οι δύο πονεμένες ψυχές είστε που θέλουν να γνωρίσουν γκομενάκι, οπότε δεν κανονίζετε ένα to-know-us-better? έτσι μια ιδέα είπα, μην βαράτε. μακάρι να ήμουν κι εγώ λονδινάκι να βγαίναμε για καμία pint..  

Post a Comment